Ring oss: 40641182
Meny

Kjøpsbetingelser og vilkår

Bestilling og bekreftelse
For å handle hos oss må du være over 18 år. Når du skal gjennomføre en bestilling på nettsiden kommer du til å bli bedt om å gi oss visse personopplysninger. Du bekrefter at de opplysninger som du gir er korrekte og fullstendige, og at du har ansvaret for uriktige opplysninger du har oppgitt. Når du bekrefter bestillingen godkjenner du vilkårene og det oppstår en bindende avtale mellom deg som kunde og Unicorn poleshop. Du vil automatisk motta en ordrebekreftelse samt leveranse bekreftelse pr. epost til din registrerte epost-adresse. Varer plukkes først og fremst fra lager, men også fra butikk. Varer fra butikk kan ha blitt prøvd på.

Dropshipping
LUPIT POLE og XPOLE sine produkter selges gjennom Dropshipping. Varene sendes direkte til kunde fra produsenten i Slovenia og England, og disse forvares ikke på vårt lager i Norge. Ved bestilling av våre fysiske produkter i tillegg til dropshipping, sender vi våre varer umiddelbart, og dropshipping produktene vil leveres innen 1-3 uker. Ved bestilling av Xpole vil kunden også motta en tollfaktura med moms.

Forhåndsbestilling
Gjennom vår nettbutikk har kunder mulighet å forhåndsbestille produkter fra våre leverandører som ikke lagerføres i vår nettbutikk. Kunde må ha en profil i vår nettbutikk. Disse bestilles gjennom å sende oss en mail med link til produktet, størrelse og farge. Kunde mottar pris og må bekrefte kjøpet, deretter blir faktura sendt på mail som må være betalt før vi legger bestillingen mot vår leverandør. Produktet sendes ut direkte til kunde da den ankommer vår butikk og kunde blir varslet via mail. Forhåndsbestilling er et bindende kjøp hvor angrerett eller retur/bytte ikke er godtatt.

Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil, produktendringer, prisjusteringer og fargeavvik samt at vi eventuelt blir utsolgt. Vi forbeholder oss retten til å avvise/kansellere bestillinger i tilfeller der priser eller tilbud er feilaktig angitt.

Betaling
Vi bruker følgende betalingsmåter: VISA/mastercard, Paypal, Klarna og vipps. Du kan legge inn bestillingen på nettsiden døgnet rundt, varene plukkes normalt samme dag.

Ved kjøp med kredittkort, vil beløp reserveres ved bestilling og kortet ditt blir belastet når vi sender din ordre.

Kansellering av bestilling
Du kan kansellere/avbryte din bestilling helt fremt til den sendes ut. Når du mottatt bekreftelse på epost med sporing, vil det være for sent for kansellering og du må vente til du mottar pakken for å sende den i retur.

Gavekort & verdikupong
Gavekort kan innløses kun én gang i forbindelse med en bestilling, og innenfor angitt tidsrom. Ved tilfeller hvor vi har kampanje og kunde i tillegg har egen rabattkode kan kun én kode brukes av gangen. Verdien av gavekortet kan ikke betales ut i kontant, gavekort kan heller ikke brukes for å kjøpe nytt gavekort. Gavekort eller verdikupong vil ikke refunderes dersom noen eller alle produktene returneres.

Dersom du benyttet en verdikupong ved gjennomføring av en ordre og, som følge av din kansellering, den totale verdien av ordren er lavere enn eller lik verdien på verdikupongen, forbeholder vi oss retten til å belaste deg med den opprinnelige prisen på varen(e) du beholder.

Frakt og priser
Normal leveringstid er mellom 2-5 arbeidsdager etter at vi har mottatt din bestilling (gjelder ikke dropshipping). Vi leverer kun innen Norge. Vi benytter en vektbasert enhetspris for frakt på kr. 69,- (opp til 0,69kg), kr. 149,- (0,7-5kg), og kr. 299 for spesial pakker over 5 kg, uavhengig av størrelse. Vi har gratis henting i vår butikk etter avtalt tidspunkt.

Vi bruker Bring som samarbeidspartner for logistikk i Norge. Varene leveres normalt med Bring direkte i din postkasse eller til nærmeste postkontor. Varepakker som anses å være for stor for postkasse leveres til ditt nærmeste utleveringssted og du får en SMS-varsling.

Alle pakker ligger på utleveringsstedet i 14 dager før de returneres til oss. Uavhentet pakke omfattes ikke av angreretten. For pakker som ikke hentes påløper en avgift som for tiden er på kr. 299,-. Dette tilsvarer de kostnadene det medfører for oss å sende pakken og motta den i retur. Å krysse av for ”nektet mottatt” for å returnere pakken er ikke en tillatt praksis og pakken regnes da som uavhentet, med påfølgende gebyr.

Reklamasjon
Ved eventuell reklamasjon eller klager, send oss en epost til post@unicornpole.no med grunnlag for reklamasjonen, samt hvilken ordre det gjelder. Unicorn poleshop forholder seg til reklamasjonsrettigheter på linje med lovgivning for norsk forbrukerkjøp.

Endringer i vilkårene
Unicorn poleshop forbeholder seg retten til å gjøre endringer i vilkårene ved behov, alle endringer av vilkårene vil oppdateres på nettsiden.

Gratis frakt på lagerførte ordre over 1500kr!