Ring oss: 40641182
Meny

Kjøpsbetingelser og vilkår

Bestilling og bekreftelse
For å handle hos oss må du være over 18 år. Når du skal gjennomføre en bestilling på nettsiden kommer du til å bli bedt om å gi oss visse personopplysninger. Du bekrefter at de opplysninger som du gir er korrekte og fullstendige, og at du har ansvaret for uriktige opplysninger du har oppgitt. Når du bekrefter bestillingen godkjenner du vilkårene og det oppstår en bindende avtale mellom deg som kunde og Unicorn poleshop. Du vil automatisk motta en ordrebekreftelse samt leveranse bekreftelse pr. epost til din registrerte epost-adresse. Varer plukkes først og fremst fra lager, men også fra butikk. Varer fra butikk kan ha blitt prøvd på.

Dropshipping
LUPIT POLE, XPOLE og MPOLE sine produkter selges gjennom Dropshipping. Varene sendes direkte til kunde fra produsenten i Slovenia, England og Polen, og forvares ikke på vårt lager i Norge. Ved bestilling av både lagertførte varer og dropshipping i samme ordre, sender vi lagerførte varer umiddelbart, og dropship varene leveres vanligvis innen 2-3 uker. Ved bestilling av dropshipping er alt av frakt, moms og tollgebyrer inkludert i prisen. Du vil ikke motta noen ekstra kostnader i ettertid.

Forhåndsbestilling
Gjennom vår nettbutikk kan du forhåndsbestille produkter fra våre leverandører som ikke lagerføres i vår nettbutikk. Du bestiller gjennom å sende oss en epost med link til produktet, størrelse og farge samt hvis du ønsker varen sendt hjem eller hente selv i vår fysiske butikk. Du vil motta totalpris og bestillingen er bekreftet etter at din betaling er gjennomført. Du får beskjed når forsendelsen har ankommet vår butikk og din bestilling sendes ut. Forhåndsbestilling er et bindende kjøp hvor angrerett eller retur/bytte ikke er godtatt.

Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil, produktendringer, prisjusteringer og fargeavvik samt at vi eventuelt blir utsolgt. Vi forbeholder oss retten til å avvise/kansellere bestillinger i tilfeller der priser eller tilbud er feilaktig angitt.

Betaling
Vi bruker følgende betalingsmåter: VISA/mastercard, Paypal, Klarna og Vipps. Du kan legge inn bestillingen på nettsiden døgnet rundt, varene sendes normalt ut neste virkedag.
Ved kjøp med kredittkort, vil beløp reserveres ved bestilling og kortet ditt blir belastet når vi sender din ordre.

Kansellering av bestilling
Du kan kansellere/avbryte din bestilling helt fremt til den sendes ut. Når du har mottatt bekreftelse at bestillingen er på veg, vil det være for sent for kansellering og du må vente til du mottar pakken for å sende den i retur. Ved dropshipping kan leverandøren sende ut varen tidligere enn vi får tilsendt bekreftelse med sporing, derfor er det viktig å gi beskjed om kansellering så raskt som mulig.

Gavekort & rabatt koder
Rabatt kode kan innløses kun én gang i forbindelse med en bestilling, og innenfor angitt tidsrom. Ved tilfeller hvor vi har kampanje og kunde i tillegg har egen rabatt kode kan kun én kode brukes av gangen. Verdien kan ikke betales ut i kontant eller brukes for å kjøpe nytt gavekort. Alle gavekort & rabatter gjelder kun på lagerførte produkter i nettbutikken. Ved eventuell retur, vil kunde motta ny kode med opprinnelig utløpsdato som motsvarer beløpet til returnert produkt.

Rabatt kode med prosentuell verdi gjelder for alle lagerførte produkter, og ekskluderer salgs produkter med nedsatt pris, dropshipping varer samt forhåndsbestillinger. Rabatt kode på fast beløp gjelder på alle produkter i butikken. Ved bestilling med rabatt kode som krever et minste beløp, og hvor deler av ordren returneres slik at totalsum for leverte produkter går under minste beløpet, vil det rabatterte beløpet trekkes tilbake fra produkter kunde velger å beholde. Alle rabatt koder er gyldig i 12 måneder fra kjøpsdato med mindre en kortere frist er spesifisert.

Frakt og priser
Vi bruker Bring/posten som samarbeidspartner for logistikk i Norge og til utland.
I Norge er normal leveringstid mellom 1-4 arbeidsdager etter at vi har mottatt din bestilling (gjelder ikke dropshipping). Vi benytter en vekt basert enhetspris for frakt, og vi har gratis henting i vår butikk på Strømmen. Varene leveres direkte i din postkasse eller til nærmeste postkontor, og du får en SMS-varsling. Du står selv ansvarlig for at adressen du har oppgitt i ordren, og adresse du har hos posten er riktig, samt at navnet ditt står på postkassen. Dersom en pakke kommer i retur til oss grunnet feil opplysninger eller ukjent adresse, står du ansvarlig for å dekke ny frakt kostnad.
NB: Alle pakker sendes med sporing, Unicorn poleshop har ikke lenger ansvar for pakken etter at den i følge sporing er levert i din postkasse eller i butikk.

Alle pakker ligger på utleveringsstedet i 7 dager før de returneres til oss. Uavhentet pakke omfattes ikke av angreretten. For pakker som ikke hentes påløper en avgift som for tiden er på kr. 349,-. Dette tilsvarer de kostnadene det medfører for oss å sende pakken og motta den i retur. Å krysse av for ”nektet mottatt” for å returnere pakken er ikke en tillatt praksis og pakken regnes da som uavhentet, med påfølgende gebyr.

Reklamasjon
Ved eventuell reklamasjon eller klager, send oss en epost til post@unicornpole.no med grunnlag for reklamasjonen, samt hvilken ordre det gjelder. Unicorn poleshop forholder seg til reklamasjonsrettigheter på linje med lovgivning for norsk forbrukerkjøp.

Endringer i vilkårene
Unicorn poleshop forbeholder seg retten til å gjøre endringer i vilkårene ved behov, alle endringer av vilkårene vil oppdateres på nettsiden.

Gratis frakt i Norge på lagerførte ordre over 2000kr!