Ring oss: 40641182
Meny

Spørsmål og svar

Kan jeg bestille nå og betale senere?
Ja, du kan velge Klarna i kassen og betale når det passer deg.

Leverer dere til utlandet?
Ja, utenom Norge leverer vi også til Sverige og Danmark.

Koster det ekstra når jeg forhåndsbestiller varer fra leverandører via dere?
Nei, du betaler like mye som når du bestiller direkte fra vår butikk. 

Hvordan bruker jeg rabattkode?
Ved kassen, før du bekrefter bestillingen, finner du et felt med «kupongkode» hvor du fyller ut din kode. Du kan kun bruke 1 kode av gangen.

Kan jeg bruke flere rabattkoder samtidig på en og samme ordre?
Nei, du kan kun bruke én rabattkode per bestilling.

Kan jeg komme å prøve produkter hos dere før jeg handler?
Selvsagt, vår fysiske butikk ligger midt i Strømmen sentrum, kun 10 min fra Oslo og vi har har gratis parkering. Her finner du alt av klær, sko og tilbehør som du ser i nettbutikken. 

Hvor lang tid tar det å få bestillingen?
Normalt tar det 1-5 dager avhengig av hvor i Norge pakken sendes. Alle pakker blir først sortert på post terminalen i Oslo før den videresendes ut til din adresse. Normalt sender vi din pakke senest 1 dag etter du bekreftet din bestilling.

Jeg har ikke mottatt pakken min, hvor er den?
Vennligst sørg for at vanlig leveringstid har passert før du kontakter oss vedrørende din sending, og husk at leveringstiden ikke inkluderer helligdager og helger. Alle våre ordre sendes med sporing, kontakt oss så finner vi ut hvor pakken din er.

Produktene jeg kjøpte passer ikke, hva gjør jeg?
Du har alltid 14 dager angrerett fra dagen du mottatt din bestilling. Vennligst gi oss beskjed at det kommer en pakke tilbake til oss, fyll også ut retur skjema som du finner på nettsiden. Vi anbefaler at du sender pakken med sporing i tilfelle pakken kommer bort under transport.

Hvilke betalings metoder kan jeg bruke?
Vi aksepterer alle typer store kreditt- og debetkort, Klarna og PayPal og Vipps.

Når får dere produkter tilbake på lager?
Vi prøver å bestille så jevnlig som mulig. I vår Instagram profil kan du se hvilke leverandører vi venter påfyll fra, samt hva som nylig kommet inn. Du kan også melde deg på med din epost på et spesifikt produkt som er tom, så får du beskjed umiddelbart når den legges inn på lager igjen.

Fant du ikke svar på spørsmålet ditt? Ring eller send en epost, vi hjelper deg mer en gjerne!

Gratis frakt i Norge på lagerførte ordre over 1500kr!